Jak na rychlou a kladně vyřízenou reklamaci mobilního telefonu?

Nový telefon nemusí vždy přinést jen pozitiva, o čemž se jistě každý z nás přesvědčil. Ať už je to nový kousek, nebo zlobí starší, vždy máme právo na reklamaci v zákonné lhůtě dvou let. Mnozí se jistě setkali s negativním přístupem prodejců, naschvály eshopů nebo neznalostí zákona. Pojďme se tedy podívat na několik základních pravidel, které nám mohou pomoci k úspěšné reklamaci. Původní obal mobilního telefonu, má na něj prodávající právo? Každý z nás již nepochybně slyšel při reklamaci větu: „Zboží musíte přinést v původním obalu, takto telefon přijmout nemohu“. Je to skoro až klasická výmluva toho procenta prodejců, kteří jsou nečestní, ba dokonce neznalí zákonů.

Kohout M.30.09.2018 16:26:51 https://freebit.cz/jak-na-rychlou-a-kladne-vyrizenou-reklamaci-mobilniho-telefonu/